Inauguració de la biblioteca!
Aquesta setmana l'AFA ha tingut l'honor d'assistir a la inauguració de la biblioteca de l'escola. Les alumnes i els alumnes de 3r i 4t d'ESO han estat treballant aquest trimestre en un projecte preciós encapçalat pel Kevin Mena, professor de llengua catalana i la Lucía Gómez de llengua castellana, amb…
